The Blackblood Alliance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Let op! Er wordt gewerkt aan deze site. Het Rpg gedeelte is op dit moment gesloten, maar maak gerust gebruik van het algemene gedeelte. Bedankt voor het begrip.

 

 Heropening Forum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Riptide
Admin
Riptide


Man
Aantal berichten : 382

BBA Profiel
Roedel: Blackblood Alliance
Rang: Gamma
Partner: Tikiya

Heropening Forum Empty
BerichtOnderwerp: Heropening Forum   Heropening Forum Icon_minitimewo 15 jan 2014, 02:17

Beste allemaal,

Misschien zijn jullie het allemaal hartstikke vergeten, maar rond 2009 zijn jullie allemaal lid geweest van een gezellige Nederlandse Rpg/fansite van de comic The Blackblood Alliance. Ik herinner mij zelf een tijd voor gezelligheid en fun omtrent de Blackblood wolven en comic.

December vorig jaar kwam ik voor de grap weer eens op de site en kreeg ik dit knagende gevoel. Wat zonde dat zo'n gezellige site niet meer actief is. Daarnaast is de layout standaard de afgelopen jaren omhoog gegaan en verbaasde ik mij over de enigszins lelijke layout. Ik ben aan de slag gegaan, en alhoewel het nog niet prachtig is, is er een hoop aangepast en is de site nu meer één geheel geworden. De layout gaat binnenkort weer helemaal omgegooid worden, want Wazoula (Sandstorm) heeft haar hulp aangeboden om me daarmee te helpen (de afgelopen tijd heeft zij veel kennis hierover op kunnen bouwen).

Nu is het leuk om een mooie site te hebben, maar een Rpg zonder actieve leden is ook niet leuk. Daarom deze mail aan jullie, oude leden, met de vraag of jullie weer terug zouden willen komen en zin hebben in de gezelligheid van enkele jaren geleden. Ikzelf zou het geweldig vinden! Al houden we een leuke chat-site voor BBA fans; alles is welkom.

Er is ook een plan voor een Rpg met een verhaallijn om zoveel mogelijk BBA wolven in de Rpg te betrekken. Kom allemaal weer online en laat weten wat je ervan vindt! Jullie hebben een paar weken (misschien wel maanden) om weer terug te komen. Zo niet, dan worden de accounts overgenomen en aan nieuwe mensen doorgegeven. Maar ik wilde jullie oude leden even de kans geven om eerst terug te komen.

Ontzettend bedankt voor het lezen en ik hoop jullie allemaal weer terug te zien,

Julie/Riptide
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tarunyada.deviantart.com/
 
Heropening Forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Blackblood Alliance :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: